Spolupráce

Nabídka pracovních míst

 

Aktuálně do našeho týmu hledáme:

Celoroční brigáda - Prodejce na stánku

Zbožňujete naše Lyopotraviny? Pak hledáme právě Vás!

Hledáme spolehlivého člověka, který by se vydal reprezentovat naše Lyopotraviny na trhy a prodejní akce. Práce je vhodná pro fyzicky zdatného člověka, který je i dobrý řidič a dovede komunikovat se zákazníky vždy s úsměvem. Práce na stánku není úplně jednoduchá, ale jakmile se vše naučíte, budete jako ryba ve vodě :).

Nabízíme základní hodinovku 130 Kč, ke kterým náleží motivační příplatky:

  • za obrat
  • z účasti na všech smluvených termínech
  • za čistotu a udržování stánku v perfektní kondici

Trhy a prodejní akce jsou plánované na celý rok. Některé jsou pravidelné, jiné jsou nárazové, ale vždy dopředu naplánované. Akce jsou jednodenní i dvoudenní a převážně v sobotu. 

  • Pravidelné akce jsou většinou farmářské trhy 1 x v měsíci v Šumperku - pátek, Přerově - čtvrtek, Olomouci - středa, Jeseníku - pátek.

Co vás čeká

Náplň práce:

  • Oslovování potenciálních zákazníků s cílem nabídnout a propagovat vybrané zboží a/nebo služby.
  • Kvalitní prezentace firmy.
  • Obsluhování zákazníků a předvádění vybraného zboží.
  • Poskytování odborného poradenství.
  • Inkasování hotovostních a bezhotovostních plateb.
  • Vystavování dokladů o koupi zboží, záručních listů.
  • Doplňování zboží do regálů a ostatních prodejních míst.
  • Zodpovídání za správné označení ceny, názvu zboží, gramáže.
  • Tvorba a kontrola etiket dle platné legislativy.
  • Administrativa a příprava dodacích listů.
  • Podílení se na pravidelných inventurách.
  • Zabezpečování ochrany zboží před odcizením a znehodnocením.
  • Udržování čistoty a pořádku na pracovišti.
  • Zodpovídání za hotovost v pokladně.
  • Odpovědnost za svěřené a zapůjčené věci.
  • Reporty.

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít

  • Čistý trestní rejstřík
  • Řidičský průkaz sk. B - aktivní řidič
  • Výuční list v oboru prodavač výhodou, ne ale podmínkou

dále:

  • komunikativnost
  • zodpovědnost
  • spolehlivost
  • reprezentativní vzhled
  • dochvilnost
  • dobrý zdravotní stav

Výhodou bude, pokud budete umět

  • zkušenost s prodejem výhodou

Co vám můžeme nabídnout

  • přátelský kolektiv rodinného typu
  • smlouvu DPČ nebo DPP - v případě oboustranné spokojenosti do budoucna možný HPP - zkrácený úvazek
  • zaučení a zaškolení
  • variabilní pracovní doba - stanovení pravidelných směn + prodejní akce smluvené
  • základní hodinová sazba + příplatky dle prodeje (motivační složky)
  • služební vůz + mobil + notebook + vybavení stánku
Velkoobchod

Obchodní podmínky pro velkoobchod

  • Velkoobchodní ceny jsou uvedeny bez DPH.
  • Pro získání VO ceníku proveďte registraci do eshopu pod zákazníkem: VELKOOBCHOD. Po té Vám bude účet autorizován.
  • Nově registrovanému B2B partnerovi je na první tři objednávky zaslána ZÁLOHOVÁ FAKTURA a zboží je vyrobeno a zasláno až po uhrazení faktury. Splatnost je 7 dní.
  • U objednávek nad 50 000 Kč bez DPH je vystavena ZÁLOHOVÁ FAKTURA NA 50 % celkové ceny se splatností 7 dní.
  •  MOQ – minimální odběr pro velkoobchod je stanoven na 5 ks balení od produktu (25 - 50 g), nebo min. 250 g balení, vždy od jednoho druhu produktu, v pravidelných intervalech. (Je možná individuální domluva). Vzorky lze zakoupit za maloobchodní ceny.
  • V případě, že nakoupíte zboží do 5 000Kč bez DPH, bude Vám účtováno dopravné dopravcem, dle sazebníku. Objednávky nad 5000 Kč bez DPH zasíláme na naše náklady (neplatí pro paletovou dopravu a zásilky nad 25 kg).
  • U objednávek objemných je cena dopravy individuální - dle ceníku dopravce (paletová doprava / více balíků na jednu objednávku, apod.)
  • Objednávky jsou prováděny prostřednictvím eshopu. 
  • Objednávky na IČ nelze vrátit ve 14 denní lhůtě, stejně tak zakázková výroba.
  • DODACÍ LHŮTA pro B2B je 2 - 4 týdny (s termínem dodání je zákazník seznámen předem).
  • Od října do Vánoc velkoobchodní objednávky nepřijímáme. Prosíme, objednejte proto dostatečné množství pro Vaše potřeby nejlépe do konce srpna, abychom stihli vše vyrobit. 
  • Pokud máte specifické požadavky na určité množství od surovin, je nutné se domluvit před sklizní, abychom naskladnili dostatečné množství v období sklizně. U takovýchto zakázek požadujeme uhrazení zálohy 50 % konečné ceny předem.
  • Splatnost faktury je 7 dní od odeslání zakázky.

 

V případě zájmu o spolupráci proveďte registraci do eshopu ZDE

 

 

Lyofilizace na zakázku

Máte přebytky ze zahrádky a nevíte, co s nimi?

Pracujete na projektu a zvažujete vhodnou konzervaci?

Chcete vytvořit vlastní produkt?

Potřebujete vzorek Vaší suroviny?

Tak to jste u nás správně!

Umožňujeme využít lyofilizátory pro lyofilizaci na zakázku.

 

Požadavky pro úspěšnou lyofilizaci na zakázku při využití 1ks lyofilizátoru:

Minimální množství čisté suroviny: 5kg nebo 1,6 kg pokud se jedná pouze o vzorek.

K dispozici je 5 ks lyofilizátorů, dle momentálního vytížení.

 

Další informace a poptávka v dotazníku ZDE.

 

Provizní systém

"Jedno správné doporučení je silnější než deset reklam."

 

Vážení partneři, zákazníci,

jelikož je naším cílem v Lyopotravinách přinášet prémiové výrobky a kvalitní suroviny od našich lokálních dodavatelů z Jeseníků, fungujeme již řadu let na základě prodeje během řemeslných trhů nebo prostřednictvím eshopu bez větší propagace a marketingu.

 

Všem našim zákazníkům ze srdce děkujeme za jejich přízeň. Protože mezi nimi jsou opravdu věrní jedinci, kteří rozdávají doporučení všude, kam přijdou, rozhodli jsme se přijít s provizním systémem, jehož cílem je odměnit snahu vás všech podpořit naši rodinnou firmu.

 

Provize je v současné době stanovena na 5 % ze všech prodejů, které zákazníci uskuteční po kliknutí přes váš jedinečný odkaz. Není třeba se obávat! Od prvního kliknutí se počítá období 3 měsíců, kdy si systém automaticky zapamatuje, že zákazník přišel z vaší strany a odměna se vám vypočítá bez ohledu na to, z jakého jiného směru se vrátil.

 

Pro naše partnery chystáme další výkonnostní akce / slevy / nabídky, takže se rozhodně máte na co těšit :).

 

Především vás prosíme, abyste byli ve svých doporučeních poctiví, netlačili na pilu s vidinou zisku. Protože není nic důležitějšího než dobrý vztah s vaším okolím.

 

Pokud vás nabídka zaujala, vyplňte prosím formulář pro registraci partnera. Počkejte na schválení a hlavně nezapomeňte vyplnit bankovní účet. Peníze posíláme s měsíční frekvencí a jak se říká: Každá koruna se počítá :)

 

Děkujeme za podporu!

Lyopotraviny vám přejí hezký den :)

 

Registrací do provizního systému uživatel prohlašuje souhlas s:

Obchodními podmínkami provizního programu

Podmínky ochrany osobních údajů

 

Do provizního programu se příhlásíte ZDE.

Nabídka pracovních míst

 Aktuálně do našeho týmu hledáme kolegy na pozice:

 

1) Prodejce na stánku - celoroční brigáda

2) Úklid výrobních prostor

 

Zbožňujete naše Lyopotraviny? Pak hledáme právě Vás!

 

1) Prodejce na stánku - celoroční brigáda

Hledáme spolehlivého člověka, který by se vydal reprezentovat naše Lyopotraviny na trhy a prodejní akce. Práce je vhodná pro fyzicky zdatného člověka, který je i dobrý řidič a dovede komunikovat se zákazníky vždy s úsměvem. Práce na stánku není úplně jednoduchá, ale jakmile se vše naučíte, budete jako ryba ve vodě :).

Trhy a prodejní akce jsou plánované na celý rok. Některé jsou pravidelné, jiné jsou nárazové, ale vždy dopředu naplánované. Akce jsou jednodenní i dvoudenní a převážně v sobotu. 

  • Pravidelné akce jsou většinou farmářské trhy 1 x v měsíci v: Šumperku - pátek, Přerově - čtvrtek, Olomouci - středa, Jeseníku - pátek.
  • Jednorázové akce - smluvené akce po celé ČR - převážně Morava, Slezsko a Praha. U dvoudenních akcí zajišťujeme a hradíme ubytování v daném městě.

Co vás čeká

Náplň práce:

  • Oslovování potenciálních zákazníků s cílem nabídnout a propagovat vybrané zboží.
  • Kvalitní prezentace firmy.
  • Obsluhování zákazníků a předvádění vybraného zboží.
  • Poskytování odborného poradenství.
  • Inkasování hotovostních a bezhotovostních plateb.
  • Vystavování dokladů o koupi zboží.
  • Doplňování zboží do regálů a ostatních prodejních míst.
  • Zodpovídání za správné označení ceny, názvu zboží, gramáže.
  • Administrativa prodejní akce a příprava dodacích listů.
  • Podílení se na pravidelných inventurách.
  • Zabezpečování ochrany zboží před odcizením a znehodnocením.
  • Udržování čistoty a pořádku na pracovišti.
  • Zodpovídání za hotovost v pokladně.
  • Odpovědnost za svěřené a zapůjčené věci.
  • Reporty.

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít

  • komunikativnost
  • zodpovědnost
  • spolehlivost
  • reprezentativní vzhled
  • dochvilnost
  • dobrý zdravotní stav

dále:

  • Čistý trestní rejstřík
  • Řidičský průkaz sk. B - aktivní řidič
  • Výuční list v oboru prodavač výhodou, ne ale podmínkou
  • zvládnutí základních dovedností na PC - excel
  • starší 18 let

Výhodou bude, pokud budete umět

  • zkušenost s prodejem
  • anglický jazyk - mírně pokročilý
  • zkušenost s inventurou

Co vám můžeme nabídnout

  • přátelský kolektiv rodinného typu
  • smlouvu DPP - v případě oboustranné spokojenosti do budoucna možný HPP - i zkrácený úvazek
  • zaučení a zaškolení - excel, pokladní systém, inventura
  • variabilní pracovní doba - stanovení pravidelných směn + prodejní akce smluvené
  • základní hodinová sazba + příplatky dle prodeje a další (motivační složky)
  • služební vůz výjezd na akce + mobil + notebook + vybavení stánku
  • slevu na nákup našich potravin
  • Nabízíme základní hodinovku 130 Kč, ke kterým náleží motivační příplatky (horní hranice výdělku proto není omezená - Vaši snahu rádi odměníme):
    • za obrat
    • z účasti na všech smluvených termínech
    • za čistotu a udržování stánku v perfektní kondici
    • za jízdu bez nehod

Zaujala Vás tato nabídka? Vyplňte nám tento dotazník, do kterého vložte i svůj životopis, nebo nám zašlete svůj životopis a kontakt na email obchod@lyopotraviny.cz.

 

2) Úklid výrobních prostor

Byť je naše výrobna umístěna ve starém domě bývalého obchodu, provoz udržujeme čistý, a proto hledáme výpomoc na úklid, která nám uvolní ruce a my se tak budeme moc věnovat výrobě naplno.

Hledáme člověka, který se nebojí práce a svědomitě vždy uklidí naši výrobnu i kancelář.

Úklid by probíhal 2x týdně:

  • průběžný menší úklid v úterý nebo středu odpoledne kdykoli od 13 - 20 hod. - časová náročnost cca 1,5 - 2 hod.
  • týdenní úklid v pátek od 13 - 20 hod., nebo sobota až neděle kdykoli od 9 - 20 hod. - časová náročnost cca 4 - 5 hod. (Výhodou je, že větší úklid nemusí probíhat ve všední den, ale můžete si ho naplánovat kdykoli od pátku odpoledne do nedělního večera). Výrobna musí být připravena v plné čistotě na pondělí.
  • velký úklid - 1x za 3 měsíce probíhá velký úklid - i mytí oken. 

Náplň práce:

  • úklid výrobních prostor a kanceláře
  • pracovní doba 5 - 7 hod / týdně

Požadujeme:

  • čistý trestní rejstřík
  • spolehlivost
  • pečlivost
  • fyzickou zdatnost

Nabízíme:

  • přátelský kolektiv rodinného typu
  • slevu na nákup našich potravin
  • volnou pracovní dobu
  • vhodné pro maminky na MD
  • možné rozšíření na příležitostnou výpomoc ve výrobě
  • finanční ohodnocení 120 Kč / hod.

Zaujala Vás tato nabídka? Zašlete svůj životopis a kontakt na email obchod@lyopotraviny.cz.

4 položek celkem